C++ / Játék fejlesztés / Saját Projectek
-
vaczak #166 uiztu,
fejlesztéshez szerintem használjatok Turbo C-t MS-DOS vagy FreeDOS alatt, de csak a nyelvszintű elemeket használjátok, standard library-t ne. ehelyett assembly-ben (pl NASM) írjatok saját io függvényeket: BIOS megszakitásokat kell hivogatni (http://en.wikipedia.org/wiki/BIOS_call) a billintyűzet és képernyő kezeléséhez, viszont egy 15 éves gép nem biztos hogy magát ki tudja kapcsolni (de lehet hogy volt már ilyen BIOS szolgáltatás is, nem tudom), a floppyn az MBR-t állítsátok be, hogy betöltse az ominózus szövegszerkesztő programotokat. ha a szerkesztett szöveget még el is akarjátok menteni az gáz, mert le kell programozni a lemezkezelést is + valami fájlrendszer se ártana. de ez persze még nem igazi oprendszer csak egy pure szövegszerkesztő ami oprendszer nélkül fut, és kb azt tudja amit megcéloztatok. de ha ez sikerül, akkor már nyugodtan neki vághattok valami primitiv kernel megírásának is..
mi drukkolunk (ha nem is látjuk az egész értelmét)