• Sanyix
    #66
    Nem érted az egészet. A konzumidióták azok, akiket bármire rá lehet venni reklámmal, bármit megvesznek, ha nagy a hype körülötte, erre példa az ipod. Drága, egyáltalán nem minőségi cucc, nem nagy a tudása, mégis veszik, és felsőbbrendűnek érzik magukat az emberek ha van nekik egy, mert a reklámok ezt sugallják, és beveszik. Közben nagyobb tudású, jobb minőségű olcsóbb cuccokat lehet venni, csak az nincs szanaszét reklámozva.

    Azt hogy mit hányan vesznek tökmásra vonatkozott, arra hogy az apple vérfanboyság apple életérzéséhez hozzátartozik a felsőbbrendűség, és különlegesség érzése, ezt bizonyították az ilyen egyének sokszor. Hogy lehetne különleges valami amiből többmillió van a világon, és többnyire csak csomagolásban és árban különbözik az átlagostól?