Crysis Warhead
  • KILLER2
    #19
    Most csak nem csúszik annyit. Ha nem nyúlnak a motorhoz, akkor gyakorlatilag csak néhány új modell és pálya kell, meg a történet. Ez egy hozzáértő csapatnak nem hinném, hogy gondot okozna. Bár kis opcimalizáció beleférne. Meg nagyon rá kéne gyúrni helyenként a fizikára és én nem bánnám, ha a textúrák egységesen lennének nagyok vagy kicsik, mert érdekes, hogy pl highon a legtöbb jármű belülről mosott szar, ellenben az arcok mindig gyönyörűek. Meg a szintén fos, agyonnagyított textúrákat is le kéne cserélni, ami gyakran van kőnél, mert érdekes az is, hogy rohangálnak 20 FPS mellett highon a high poly karakterek csillogó cuccal és meglátsz emellett egy csúnya, homályos követ, pedig nem is nézed messziről (kő alatt a kőnek festett felszínt értem)