• dez
    #22
    Akkor már jobb a cikkbeli megoldás, ott nem egy x16-os buszon osztozik több kártya, hanem GPU-páronként van egy x16, de legalábbis x8, és így van ugyanúgy összesen 8 GPU.

    "az idealis mag szam az 1024. (es veletlenul pont annyit hasznalnak)"

    Itt véletlenül nem shader egységre gondolsz (ami valójában 128db 8-way SIMD egység, egyenként 8 szálra használva, így látszólag scalar egységek)?

    "Az a ps3 cell cpu-ja, ott nincs rendes 64 bites pontossag."

    Ezt meg honnan szeded, vagy inkább te találtad ki? Nem hinném, hogy igaz lenne, nem hallottam még róla, miközben használják tudományos célra is.

    Egészen véletlenül nem azzal kevered, hogy a jelenlegi Cell verzió az SP FP (32 bit) ~220 GFLOPS-ához képest csak 14 GFLOPS-t hoz DP FP-nen (64 bit) (ami még mindig nem olyan nagyon kevés)?

    Hallottál a Cell új verziójáról (PowerXCell)? Ez már 100 GFLOPS-t hoz DP FP-ben - többek között az IBM Roadrunner nevű új szuperszámítógépében kerül majd felhasználásra (ami egy ideig új csúcstartó lesz).

    Arról ugyancsak nem hallottam, hogy a jelenlegi Nvidia GPU-k 64 bitesek (mármint Double Precisiont natívan tudók) lennének (meg az ATI-k sem). És ezt honnan szedted?