• A1274815
    #53
    "Inkább így "Hát azért SM3 nélkül csomó mindent nem akartak megcsinálni.". Pl HDR-ből is volt normális, sm2-es egy elég népszerű játékban, és egy másik kevésbé mainstreamben is, amit játszottam sm2-es kártyán."

    HDR-ből nem volt normális SM2.0-val:
    -nem volt FP16/FP32 blending (e nélkül próbálj meg írni, egy DOOM3/HL2 szintű játékot, mely HDR-ezik)
    -FP textúra szűrése sem volt, de ez legalább minimális teljesítmény csökkenéssel pótolható volt PS-ben.
    -Relief mapnél a height mapon keresést kell végre hajtani, flow control nélkül hogyan csinálnád?
    -Soft-shadow valóban kivitelezhető PS2.0+-on (igen ATI alatt nem lehet, max fake soft-shadowt) és azt is elvislehetelnűl lassan.
    -Displacement mappelni sem lehett.