• kvp
    #16
    "hát nem tudom nekem az igazi szerepjáték mindenképpen pontonként fejlesztős nekem pont ez adja meg a varázsát van 1 karakterem amit feltápolhatok"

    Van olyan rendszer is, ahol a cselekvestol fugg a fejlodes. Ha sok sulyt emelsz, eros leszel, ha sokat losz celba javul az ugyesseged, de az is jo ha pl. kezugyesseget igenylo munkat vegezel. Ha sokat sebzodol, majd meggyogyulsz, akkor no az eleterod, ha sokat tanulsz, kutatsz vagy varazsolsz akkor az intelligenciad. A hagyomanyos erelemben nem lehete pontokat elosztani, viszont megis vannak stat-ok. Egyebkent ebbol letezett mmofps valtozat is neocron neven. Fps alapu, viszont jatek kozben mindenhol elojott a statisztika, ami a karakter szintjeitol fuggot. Ballisztikus fegyverenkent kb. 9 statisztikai ertek volt, de a karakter pancelja is elemenkent es serulestpusonkent volt szamolva (meg a kesztyu es a cipo is) sebzesi zonakkal egyutt. (meg a mob-okon is) Peldaul ugyetlen karakterrel nagyon nehez volt rendesen celozni (nagy szoras), de egy gyenge mernok karakterrel sem volt konnyu egy tankot osszeszerelni (alig birta megemelni az alkatreszeket). Ha meg egy mmofps-bol is lehetett jo rpg jatekot csinalni, akkor barmibol lehet...