• Doktor Kotász
    #48
    "Na, ez a baj.
    A kerék feltalálása (és a rotor lényegében egy kerék) jó dolog volt, de túl kéne lépni rajta. Én ösztönösen irtózom minden olyan géptől, amelyben izgő-mozgó alkatrészek vannak, mert nagy a meghibásodás kockázata (ami elromolhat, az el is romlik).

    Egy kicsit a földre leszállva, tényleg nem értem, hogy minek ragaszkodunk mi emberek pld. a négy keréken guruló autókhoz, amelyekhez bazinagy infrastruktúrát kell kiépíteni, utakat, hidakat, alagutakat (mindjárt leaszfaltozzuk az egész Földet!), amikor a légpárnás technológia sokkal de sokkal szimpatikusabb és hordozhatóbb. Aztán, ha egyszer sikerült elrugaszkodni a földtől, onnantól már lehet agyalni, hogy mivel menjen odébb a cucc."

    Csak nem Wanek Úrhoz van szerencsém?
    Légpárnás hátrányai:
    - Zajos,
    - felveri a port, sarat, vizet, mindent.
    - nincs tapadás az úton, mert nincs kereke, ezért kisodródik
    - emelkedőn használhatatlan.
    - nagyságrendekkel több üzemanyagot fogyaszt
    - drága elemekből épül fel.

    Előnyei:
    - Lehet vele a vízen menni
    - lehet vele a susnyásban menni.

    Szerinted mire van az embereknek szüksége?
    Olyan olcsón közlekedő járműre, amivel lehet az egyik településről a másikba, vagy egy településen belül biztonságosan közlekedni, vagy egy olyan drága fenntartású járműre, amivel hangosan, fröcskölve lehet rallyzni a susnyásban?

    Leülhetsz!