Doktor Kotász#48
"Na, ez a baj.
A kerék feltalálása (és a rotor lényegében egy kerék) jó dolog volt, de túl kéne lépni rajta. Én ösztönösen irtózom minden olyan géptől, amelyben izgő-mozgó alkatrészek vannak, mert nagy a meghibásodás kockázata (ami elromolhat, az el is romlik).
Egy kicsit a földre leszállva, tényleg nem értem, hogy minek ragaszkodunk mi emberek pld. a négy keréken guruló autókhoz, amelyekhez bazinagy infrastruktúrát kell kiépíteni, utakat, hidakat, alagutakat (mindjárt leaszfaltozzuk az egész Földet!), amikor a légpárnás technológia sokkal de sokkal szimpatikusabb és hordozhatóbb. Aztán, ha egyszer sikerült elrugaszkodni a földtől, onnantól már lehet agyalni, hogy mivel menjen odébb a cucc."
Csak nem Wanek Úrhoz van szerencsém?
Légpárnás hátrányai:
- Zajos,
- felveri a port, sarat, vizet, mindent.
- nincs tapadás az úton, mert nincs kereke, ezért kisodródik
- emelkedőn használhatatlan.
- nagyságrendekkel több üzemanyagot fogyaszt
- drága elemekből épül fel.
Előnyei:
- Lehet vele a vízen menni
- lehet vele a susnyásban menni.
Szerinted mire van az embereknek szüksége?
Olyan olcsón közlekedő járműre, amivel lehet az egyik településről a másikba, vagy egy településen belül biztonságosan közlekedni, vagy egy olyan drága fenntartású járműre, amivel hangosan, fröcskölve lehet rallyzni a susnyásban?