Fejlesztő: 1C Company: Ino-Co



Kiadó: Paradox Interactive











Magyar Majesty 2 blog     | | | |     Hivatalos honlap     | | | |     Hivatalos fórum     | | | |     Demó letöltése

Hivatalos megjelenés: 2009. szeptember 18.


  • Pio
    #56
    Mielőtt elfelejtem egy gyors megjegyzés az előző videóhoz: a videó egy igen régi buildből tartalmaz a jeleneteket, a játék jelenleg ennél sokkal jobb állapotban van és ez csak még tovább fog javulni. Nekem semmi bajom nem volt a videóval leszámítva a távolról közelharcoló csontvázat, szóval ez szerintem mindenképp jó hír.

    És akkor a lényeg, amiért postolok:
    ITT VAN egy friss QnA, mnelyben Tatyana Savchenkova, a játék egyik fejlesztője válaszolgat a Brutal Gamer kérdéseire. Röviden, tömören az új infók:

    - A legfontosabb: George Ledoux, az első rész "mesélője", tanácsadója nem csak a bevezető videóban, hanem az egész Majesty 2ben hallatni fogja a hangját. Szerintem kulcseleme volt az 1 hangulatának, szóval én ennek nagyon örülök.

    - a készítők megkaptak minden anyagot a Cyberloretól, tehát simán elképzelhető, hogy a régi egységhangok fognak visszaköszönni ránk. Ezt nem teszi egyértelművé a hölgy, csak utal arra, hogy az egységek fejlesztésekor is nagy hasznát vették a kapott anyagnak.

    - szerephez jutnak a klasszikus számítógépes (mmo)rpg feladatkörök, a tank, a healer és a damagedealer. Ezt már körülírták az úgy party rendszer kapcsán, de itt most konkretizálva lettek a szerepkörök.

    - lesznek "kőpapírolló" mechanizmusok. Egy paladin hatékonyabb lesz élőholtak ellen, míg egy vadász például vadállatok, szörnyek ellen. Jelen lesz ugyan ez pvpben is, egy rogue például kiváló castergyilkos lesz. Ezt nem úgy kell érteni, hogy nagy lesz a sebzése és kész, hanem lesznek speciális képességei, amik kifejezetten erre lesznek kihegyezve (CC-k :) ).

    - két változás a multiplayer játszhatóság érdekében (nem multiztam az első résszel így nem tudom, hogy ezek akkor hogy voltak): a hőseink nem reagálnak az ellenség flagjeire és a rogue-aink nem rabolják ki a szövetségeseink egységeit/épületeit.