• tomcsa4
    #6
    Na ez az. Ezért szenvedett és tolta az erős marketing politikát a MS-t. Általános iskola informatika: office, office, office. Középiskola: office, office, office. És ha már ezt használtuk és könnyen leszedhető warezba is, office.

    Igazat adok, nagyon kevesen látják a különbséget az Office és már szövegszerkesztő/táblázatkezelő/prezentáció stb termékek között. Lehet egy másikkal (aminek nem muszáj ingyenesnek lennie) több mindent tud helyből elintézni. Vagy esetleg minek vegye meg az MS Office-t nem is tudom hány tízezer forintért, ha Startoffice 12k, OpenOffice ingyenes, Eurooffice nem tudom mennyi. Bár ezek hasonlóak ,de itt-ott eltérnek mégiscsak. És ügye egy átlagfelhasználó nem igen aknázza ki azokat a lehetőségeket, amiket pl egy ingyenes szövegszerkesztő stb ne tudna. Ha dolgozik vele, akkor talán igen.

    Mindenesetre anno nagyon jó volt MS kampánya, láthatja mindenki, hogy meddig vitték (amúg nem csak a kampány miatt, hanem mert jó időben jó lehetőségeket ragadtak meg). Az ötlethozás is jól volt időzítve!