• gabeone
    #70
    A bkv szerintem csak egészen más példa. Ott más lenne a helyzet, ha az igazgató egymaga nem annyit keresne mint a metrovezetők együttesen. Minden évben legálisan rendkívüli összegeket visz haza a kimagasló teljesítményt nyújtó munkájáért, feltételezzük, hogy még párszor annyit nem legálisan is hazavisz, mindeközben ma már a metro vonalán nem olyan számottevő a bliccelők száma. Ha a bkv vezetőség valaha is látta volna a metrot belülről, már a kezdetek kezdetén is rájöhettek volna, hogy a bejövő utasokat kell ellenőrizni és már nem olyan stresszel teli az ellenőri munka, valamint nem olyan nagy a bliccelők száma. Az egyéb járatokon képtelenség ezt az ellenőrzési megoldást alkalmazni, ezért ott számítani kell a nagy arányú fizetés nélküli utazásra, ugyanakkor a bkv árakat elnézve, ezt kikalkulálták már réges régen. A diákoknak ingyen kellene utazniuk, és a felnőtteknek kellene a mai diákbérlet árán utazniuk. Köztudott, hogy ma a benzin világ szinten nálunk nagyon drága. Kérem, javítsatok ki ha tévedek, ha jól tudom az adó miatt. 1 háztartásra nézve, ahol az autót legalább 2 fő használja, a benzinköltség kisebb, vagy közel azonos arányú lehet egy hónapban, mint a 2 felnőtt bkv bérlet ára. Amivel számolni kell autó esetén: nem lehet parkoltatni vagy megintcsak nagyon drága parkoltatni, hétköznapokon pedig nem lehet vele rendesen közlekedni. A jövő a motoroké. Lehetőleg ne gyorsulási motort vásároljatok, így talán az őrült autósok sem fognak elgázolni. Mert ugye ma már a zöld lámpánál is körül kell nézni! A bkv bérlet mellett uniós és talán világszinten is, hazánk vezető pozícióban van. Így hát jön a kérdés: ha adó, benzin, bkv terén vezető pozícióban vagyunk, az átlag fizetés pedig alul marad: akkor hova megy el az a sok pénz? Mert a nyugdíjasokra biztosan nem!