• dronkZero
    #18
    Hm. Biztos igazad van...
    Én a korhoz képest hulladék, és tartalom nélküli grafika és a rettenetesen monoton játékmenet miatt skippeltem másfél pálya után. Fegyvert felvenni, ember mögé lopakodni, megölni, goto10. Látvány miatt nem érte meg, én a két pálya közt gyakorlatilag _semmi_ kapcsolatot nem találtam. Bár már nem vágom, pontosan mi is volt a két pálya, csak arra emlékszem, hogy pislogtam, hogy első pálya kész, második elkezdődik...és csak nézek, hogy hol a tökömben vagyok, és hogy kerültem ide?
    A killek érdekesek voltak...egy darabig. Amikor már 627.szer láttam a nejlonzacsis jelenetet, akkor már nem volt túl szórakoztató.
    Nemtom, engem a Thief anno úgy megfogott, hogy az első pályán több órát eltöltöttem. Szórakoztam a köteles nyílvesszőkkel, elloptam mindent, ami mozdítható, ilyesmi.
    Manhuntban meg a világon semmit nem kell és nem is lehet csinálni, nagyjából az egyetlen manipulálható objektum a pályákon az ellenség. Mellesleg még szarul is néz ki.
    Mindenesetre részemről kuka.
    Lehet, hogy kevés volt másfél pálya, hogy megismerjem, később villant is érdekesebb dolgokat, de ilyen kezdeti benyomásokkal nálam elbukta a lehetőséget, hogy meggyőzzön.