Flash weboldalak szerkesztésével kapcsolatos kérdések és válaszok...
  • Butch3r
    #5
    az ok máshogy megy is de így, hogy minden gomb külön layeren van és 10 frame- n keresztül jön elő... minden gombnak megadom az instance name nél hogy ..._btn és a 100. framenél csinálok egy keyframet a tartalom részen... belemegyek a tartalom_mc be és ott csinálok megint 10 framen keresztül tartalmat a 0-10 frameig lesz a főoldal, 10-20 ig lesz a 2. menüpont tartalma és így tovább ugyan itt csinálok még1 layert label néven és beírkálom az 1. keyframekre hogy fooldal, rolam stbstb.. aztán a következő kóddal meg kéne hívnia a tartalmat ha az adott menüpontra kattintok:

    fooldal.fooldal_btn.onRelease = function(){
    tartalom.gotoAndStop("fooldal");
    };

    és így az összes többivel, de ez nem működik valamiért amikor tesztelem nem ír ki hibát
    Mi lehet a baj... :/ az a baj ezzel a flashhel(meg így az objektum orientált programozással), hogy magyarázni látatlanban túl komplikált mert 1 csilliárd féleképpen meg lehet csinálni valamit. nem tudom az segítene e, ha mondjuk bemásolnám a képet a timeline rol de sztem felesleges mert az nem mond el semmit :/ ahhoz sajnos az egész file kéne meg magyarázni hogy mit milyen sorrendben csináltam éls milyen eljárást és függvényt hova írtam :/

    szóval ha tudtok akkor valami konkrét dolgot ki kéne erre találni előre is köszi...