• Kornan
    #9
    Hát nálunk a fősulin,most nem mondok nevet,eléggé felületesen oktatnak,meg sok olyan is ,amit a hallgatók 98%-a az életbe nemfog használni:fizika,elektronikák,villamosságtanok... Ezekekből is olyan felületesen tanítanak,hogy tanuld meg a képleteket és megtudd csinálni a mintafeladatokat analóg módon és akkor átmentél.Akit meg érdekel, az sem tudja csak az iskolába megérteni ezeket,hanem vennie kell többféle könyvet is,amikből esetleg megtanulhatja,de ha meg ilyenekbe fölöslegesen erőt pazarol,akkor jó eséllyel megbukik egy másik tárgyból.Több olyan tárgy is van aminek a neve hasznosnak hangzik ,de a felületesség,meg az elméleti oktatás miatt azzal sem megyünk sokra: pl ilyen a közgázak,vállalkozástanok,több informatikai tárgy is... Szal tényleg az elméleti oktatás jellemez sok tárgyat(képletek + mintafeladatok vagy definiciók,fogalmak) nálunk,meg a sok hülyeség eléggé lerontja a tanulási morált.És ezek miatt sokszor nincs idő semmibe belemélyedni,mert hülyeségekkel kell vacakolni.Kb a legtöbb ember úgy van vele,hogy csak legyen mindenből kettes.Szal körülbelül ilyen lehet a helyzet sok intézményben a magyar felsőoktatásban, ezért többnyire a friss alkalmazottakat megtanítják a dolgokra,persze azért valamit tudnia kell.Van pár ember ,aki jó képességű és a kevés szabadidejét is tanulásra szánja,informatika táborba megy nyáron,de kevés...