• assdf
    #37
    A dolog ennél azért összetetteb. Nézünk csak néhány példát az informatikai képzés világából:

    -vannak olyan diákok akiknek van érzésük a programozáshoz de viszont lusták tanulni igy a többi tárgyat letojják, a tanárokat is és ennek a maguk feje után. A tévhit ellenére belölük nem biztos hogy jó programozó lesz (és szivnak is majd a cégek rendesen velük), mivel lehet hogy jobban programoznak mint a többiek, de mivel alapvetően nem türnek rendszabályozást igy olyan gány kódot is irhatnak hogy képtelenség lesz kibogozni hogy mit is akart (ettől függetlenül müködhet a kódjuk) a bugokról már nem beszélve... nem leányálom
    -vannak olyanok akik beseggelik az anyagot és mindenből 5ösre vizsgáznak, cserébe fogalmuk sincs a dolgok gyakorlati részéről és isten kiméljen meg ezektől a "szakemberektől".
    -És persze megtalálható a két véglet is (persze ők vannak kevesebben), amikor az illető jól is tanul és jól is programozik, illetve akik szarul teljesitenek és programozni sem tudnak

    szóval összegezve hogy egy tanárom idézzem aki egyszer ironizálva tekintett az oktatásra:
    a mai magyar müszaki felsőoktatás elavult felesleges tárgyak tömkelegéből áll minimális életszerü gyakorlati oktatással, de cserébe a diák emberanyag is évről évre gyengébb és selejtesebb...
    (ezt egyébként akkor mondta mikor a főiskolán, másodikban, egy srácnak a táblánál kellet volna integrálnia, és kiderült hogy nem képes papiron egy kétjegyü számot kétjegyü számmal elosztania...)