• JTBM
    #32
    Az 50K autó akkor fog ott parkolni, ha létezik parkoló. Egyébként bemegy a városba és ott parkol, ahol tud. Még 4-es metró sincs...
    A 2M embernek (a dolgozó részének) ugyanis muszáj bemennie dolgozni, még akkor is, ha horror a közlekedés, nincs parkoló, stb., stb.
    A főnököt marhára nem érdekli, hogy hogyan oldja meg a beosztott a bejárást, hány órát szív a dugóban...

    Ma egyébként azért nem veszi igénybe az autós a P+R-t és a tömegközlekedést, mert nem is létezik. Nem kényelmi okokból... Ahol van P+R, ott 100%-osan ki is van használva, pl. Örs vezér tere v. Lágymányosi híd környéke.

    Egyébként tényleg meg lehetne oldani a közlekedést város alatti autópályákkal, parkolókkal, csak szvsz. ezek sokkal drágábbak lennének a tömegközlekedésnél...