• grebber
    #47
    Erről van szó aki nem tudná még:

    "Alpha Protocol: Belsős Doksi botrány

    (HW Insider) A Sonynál tesztelik a Sega által kiadásra kerülő és az Obsidian által fejlesztett Alpha Protocolt: A Sony termékbecslő szerint a játék alig érzik RPG-nek és kezdetben túl nehéz. A fórumokon erre felforrósodott a helyzet. Az Obsidian kénytelen volt válaszolni valamit: "Akik az első pályával játszanak, nem érzik annyira a szerepjáték tartalmakat." A marketing menedzser felsorolta a kulcs RPG vonásokat és megjegyezte, hogy egy Sony termékértékelőnek valószínűleg nincs ideje a hosszú Alpha Protocol végigjátszására.

    A Cinematic dizájner megjegyezte, hogy az embereknek tetszett az Alpha Protocol által kínált RPG tartalom, de az első két órában annyira nem érezni a szerepjátékot. Erre a népek felháborodtak, Lineárisnak bélyegezték a játékot és kezdték a kétségbe belehúzgálni az Alpha Protocolba eddig szépen belehelyezgetett bizalmaikat. Erre már a marketing menedzser is elővette a lefűrészelt csövűt és közölte, hogy "Ez túlságosan pesszimista állítás, mert a játék bőven reagál tetteinkre, melyeknek kiterjedt következményei lesznek."

    info: Hardwired