• Zóanagyvarázsló
    #263
    Nem is azért linkeltem al istát, mert a CryEngine annyira keresett, hanem csak említetted, hogy nem ismersz ilyen játékot. Na ezzel nem is hagytál ki sokat a felsorolásból :)

    Mindenesetre én laikusként látok potenciált a CryEngine 2-ben, remélem nem minden játékhoz UE3-at licenszelnek a továbbiakban is. A Tech 5-re még várni kell. (Azt viszont megjegyezném, hogy a Quake motorját a legtöbb alábbi cucc a jelek szerint már nyíltforráskódú korában használta, tehát csak kellő óvatossággal érdemes összevetni egy ilyen fiatal motorral.)

    Mibe kerülhet megvenni kilóra egy fejlesztőt, hogy nyilatkozzon már egy ilyet?

    Ami egyben a saját érdeke is.

    ziipp:

    - tartalmasabb játékok jönnek ki rá - nem, ne mondja senki, hogy PC-n jobb játékok vannak.

    Nem mondom. Ugyanakkor ez így leegyszerűsítése a kérdésnek. Konzolon és platformon egyaránt a nem éppen legtartalmasabb akciójátékok aratják a legnagyobb sikert. De milyen alapon hasonlítjuk össze a tartalmasságát egy PC-only szimulátornak vagy TBS-nek az MGS4-gyel? Én inkább úgy fogalmaznék, hogy jó pár tartalmas, nagyobb érdeklődést kiváltó exkluzív címet tudnak felvonultatni a konzolon, mint PC. A platfromok háborúján túl szintén nincs értelme a különböző - gyakorlatilag exkluzív - műfajok ringbe eresztésének.