• BlackRose
    #14
    Két nagy céget teljesen különböző kultúrával összerázni nagyon de nagyon nehéz dolog. Elég indoklás, vagy akarsz pontos akvizíciós-fúziós statisztikát. De pl. csak DaimlerChrysler, akkor elég beteg az Alcatel-Lucent, szintén nagy gondok voltak a HP-Compaq esetében... és ezek kb. hasonló cégek, a Microsoft = Windows, a Yahoo = minden ami nem Windows, az egyik szoftwareszálító a másik Internet portál. És még valamit mit gondolsz mennyi foglalkoztatott lesz majd redundáns? Ugyanakkor 45 milliárdért elképesztően nagy új fejlesztést lehet csinálni nem pedig egy viszonylag öreg dolgot venni amely már tele van legacy megoldásokkal.

    A Google 50% körül mozok +/- nem mondanám, hogy nincs vetélytársa. És emlékszek azokra az időkre amikor pl. az Altavista 70%-ot mondhatott magáénak... és hol is van most az Altavista?

    Különben hülyeség vagy nem két nagy cég egyesülése soha nem jó, mert csak egyentlen dolog létezik ami miatt rászánják magukat (a túl sok problémát csak ez a dolog szorítja hátérbe), az pedig a domináns piaci pozició. Jedves DjDano, egy cég NEM azért létezik, hogy domináns legyen a piacon hanem azért, hogy a részvényeseiknek nyereséget produkáljon, de úgy, hogy a piacot hasznos termékekel vagy/és szolgáltatásokal látja el. És ha már van 45 milliárd akkor mi az ami megálíthat, hogy minőséges terméket és szolgáltatást valósíts meg. Na de engedd meg, hogy adjak egy "kis szakértői választ" a szar menedzment és a túlzott bürokrácia, semmi más.