• lapaleves
    #66
    az it business nevű csodánál még a madaras teszkós reklámújságot is szívesebben forgattam, pedig nem is jártam a madares teszkóba. még marketinganyagnak sem merném jó szívvel nevezni, ami azért sejtet valamit a hasznosságáról.

    azért egyértelműen látszik a fogyasztó elfordulása a hazudós marketingrizsától, az online-ban legalább az elméleti esélye megvan, hogy valaki beszól ha hülyeséget írnak. és hál' istennek kicsi a piac ahhoz, hogy akkora arányban forduljanak elő a bérposztolók. engem pl rohadtul zavar, hogy a hwsw-n nincs egyből beböfögés a hírek alatt.

    moonman meg külön kategória, aki hisz az adott termékben és többezer értetlen köcsöggel (inkluzíve velem is néha) szemben próbálja védeni. természetes, hogy végletessé válik valaki egy ilyen helyzetben, főleg ha márcsak e tényállás miatt is rugdossák az arcok. most hirtelen nem tudnék mást mondani, aki csak nagyságrendben annyit tett volna a 1.0 júzerek tájékoztatásáért. aztán lehet csak az én horizontom véges, nem voltam jelen máshol. szerinted te képes lennél tízezerszer nyugodt hangnemben leírni, hogy "telepítsd fel az sp2-t" ? ha megnézed ő megcsinálta.