#3
Számtalan területen találni pofátlannál pofátlanabb módszereket a reklámozásra... Érdekes terület a Teletext! Meg akarom nézni a TV-műsort, vagy azt, hogy hogyan kell értenem a híreket :), és hitelreklám ugrik a pofámba röktön! De folytathatnám pl. a nagy netes portálok felugró egészablakos reklámjaival is aminek alján hangyaf@sznyi betűkkel ott a link : "Tovább az XY oldalra" felirattal. Jó mondjuk ez utóbbi ellen hatékonyan véd a firefox flasblocker nevű kiegészítője (az ablak ugyan megjelenik, de a reklámot megúszom...) Szóval valahol az egész reklám és marketing szakma arról szól, hogy a pofánkba tegye a különböző termékeket, ha tetszik, ha nem. És igényt próbáljon gerjeszteni olyan dolgokra, amikre nincs is szükséged igazán.
Kenyérreklámot látott már valaki???
Nem tudom mért a kéretlen e-mailt b@sztatják ezek közül, amikor szerintem mindegyik ugyanolyan idegesítő annak aki tudja mit akar venni...