• Darth Sith
    #5
    "Ők már nem a tömeg­kultúra passzív vásárlói, hanem az idejüket kereséssel, olvasással, kutatással, vizsgá­latokkal, együtt­működéssel és szerve­zésekkel töltik - legyen szó MP3-as fájlok csereberéjéről vagy demonst­rációk megtervezéséről"
    csak én érzem úgy, hogy ez nagyon marketing duma? tényleg létezik ilyen réteg, de sokkal kisebb mint az átlag, akikről elvileg ezt a cikket írják. A mai fiatalok akik ebbe az "az 1977 és az 1996 között született felhasználók" rétegbe tartoznak, nem így viselkednek. Veszik az olcsó, gagyi tömegtermékeket, mennek az után ami trendy amit a média nyomat. Sokkal többet számít h mennyire trendy, hogy néz ki, mint az hogy utána olvasnának és az tudás/ár/érték arányában döntenének. A fiatalok egyre inkább csesznek a tanulásra, a tanárok tisztelete nulla, utálnak olvasni stb.. Sajnos ez amit mondanak, csak egy nagyon kis százalékára vonatkozik, és egyre inkább csökken, a tapasztalataim alapján.