#13
Sztem a Turok anno irtó idegesítő játék volt, és még grafikailag is gagyi volt! Volt viszont egy dinóvadászós játék. Annak a címére nem emléxem, de a pályák arról szóltak, hogy egy-egy példányt le kell hentelni egy szigeten, ahol rendes fauna volt, hajáztak, vadásztak ők is, aludtak...stb. A játékba jelentős volt a szélirány és a mászkálás közben keltett zaj (és ez kb. '98-ban volt!). Ha rossz irányból mentél, rossz taktikával, akkor te haltál meg és nem a dínó. Persze korlátozott fegyver és lőszeranyag... a pályákon pedig no powerup!
Mellesleg én jobb szeretem a sztorival és logikai kombókkal ellátott shootereket, ahol nem UT szinten kell menni és eszetlenül gyakni, ami egyedül a nehezségi szintje miatt lehet addiktív, mert az embert csak az motiválja, hogy "nem igaz, hogy nem tudom kinyírni". Mivel pörgős, a grafikára nem nagyon figyel az ember, persze tény hogy nagyon sokat számít a hangulat miatt! De nekem engem pl. az UT 2004 mindig csak felba@szott!