sonicXX#23
Az a baj, hogy az emberek lusták ismerni a jogaikat. Az ADSL szolgáltatások ÁSZF-je ha jól tudom egyezményesített (azaz meghatározott feltételeket tartalmaz szolgáltatótól függetlenül), és abban az áll (az enyibe az volt amít tvnetes voltam), hogy az előfizetett szolgáltatási sebességnek legalább a felét kell szolgáltatnia minden esetben a szolgáltatónak. Magyarul, ha tartósan és igazolhatóan (van erre a t-szuttynak mérő weboldala) ez alá csökken a sebesség, akkor az egyoldalú szerződés szegésnek minősül - még idehaza is - ezért ilyen esetben az ember begyalogolhat az üfsz.-ra és közölheti hogy a tapasztalt szolgáltatási minőség (jelen esetben annak hiánya) végett a továbbiakban nem tart igényt a szolgáltatóra. Ha az üfsz. hápog akkor fogyasztóvédelem, de nem hiszem hogy hápogna.
Engem a tvnet szarrá szivatott anno, a végén úgy bontottam velük szerződést hogy egyszerűen basztam fizetni nekik. Szerencsére addigra volt a problémámnak annyi helyen lenyomata, hogy röhögve igazolni tudtam volna a követeléseik jogosulatlanságát, de ezt valószínűleg ők is érezhették így nem küldtek több számlát, hanem egyszerűen megszűntették az előfizetésem. Utána csak UPC és azóta sincs semmi gond.