• Komolytalan
    #45
    Na most ha a WoW azért sikeres, mert a Bliz figyelembeveszi a játékosok véleményét (ellentétben pl. EA, és egyéb szoftver kiadókkal), a jó játék meg azért jó, mert olyan ami a játékosoknak tetszik, akkor hogyan is van ez, hogy a WoW nem a legjobb játék? Félreértés ne essék: szerintem a jóság továbbra is szubjektív, és ha nem vagy annyira butafiú, akkor beláthatód ennek következményeképpen hogy a legjobbság is szubjektív, csak szeretnék rámutatni arra, hogy épp azt bizonygatod, hogy a WoW azért sikeres, mert sok-sok ember gondolja róla hogy jó. Vagyis a sok szubjektív jósági mérőszám átlagánál a WoW mellett figyel a legmagasabb érték. Tudod mit? Szerintem is.
    Na persze, én nem veszem figyelembe a hypeot, merthogy az milyen fontos tényező ám. Hogyne, a játék eladásokban, amivel a 20 óra alatt végigjátszható egyszemélyes játékokat mérik, abban fontos, merthogy mielőtt kipróbálhatnád otthagyod érte az összes pénzt, amit az adott játékra költesz. Ha nem volna az, akkor nem volna már se FIFA, se NFS. De egy havidíjas MMOban, ahol a játék vásárláskori ára töredéke annak, amit az évek során ráköltesz, szerintem a hype szerepe 0. A haldokló WoW éppen átlépte a 10millió aktív előfizetői számot, hoppácska (nem eladott játék, hanem ennyi embernek ketyeg éppen az előfizetése).