Kingdom Under Fire Circle of Doom - RPG
  • Szeszmester
    #17
    Szerintem nem jó a játékmenet. Játszottam vele pár órát.

    Véletlenszerű pályák? Nem mintha számítana, egy egyenes úton kell végigszaladni, csak mondjuk nem bal, hanem jobb kanyar lesz benne.

    Ugye menni kell az előre kijelölt úton, x méterenként van egy csoportnyi ellenfél. Pályaszakaszonként van 3-4 különféle, de egy csoportban vannak vagy 30-an, mindegyik ugyanúgy néz ki. Mintha 1 meghalás animációja lenne mindegyiknek, ha csapsz egy nagyon, mindegyik ugyanúgy esik térdre. Az animációk bénák, ha épp csapni készül, de megölöd, "bevillan" a meghalás anim, minden átmenet nélkül.

    Bizonyos ellenfelek, ha a képernyőre kerülnek, elkezd szaggatni a játék. Még akkor is, ha csak az az 1 dög látszik!!

    Skillek szerzése: ölj meg 50 ilyen és 40 amolyan ellenfelet.
    Viszont előre nem tudod, h melyikkel fogsz találkozni és nehéz megnézni, h melyik skillhez mit kell ölni.
    Előrefutsz, megnézed, kik jönnek. Visszafutsz, bogarászol 5-10 percet, betöltesz tanulásra 2 skillt (csak annyit lehet) aztán hajrá. Izgi.

    Első karakterrel annyiból áll a játék, hogy nyomom előre a joyt és a 2 támadás gomvbot, feváltva. Ha szintet lép, 3 skill között lehet csak osztogatni, aminek gyakorlati jelentősége nincs sok.
    Életere, állóképesség, szerencse. Én szinte csak szerencsére adtam. A harcokban nem volt gond így sem (1 gombot kellett nyomogatni végig), viszont annyira jó cuccokat sem dobtak.

    Ja igen, vannak tárgyak, egyre jobb értékekkel. A +7 ATK jobb, mint a +6 ATK. Az előbbit kell használni.

    A karakterek szája nem nagyon van szinkronban a szövegekkel, amik mintha csak erőtlenül fel lennének olvasva. Nyomják a vakert, biztos izgi a történet, én átugrottam az összeset, nem volt rá türelmem.


    Egyébként már volt ilyen típusú játék, Ninety Nine Nights névvel futott, a kettő közül nem tudom, melyik a rosszabb.




    Az elődök is konzolra készültek, nem? Legalábbis én xbox-on nyomtam 2 részével is. Azok még részben stratégiák voltak, komoly taktikai elemekkel, izgalmasak, változatosak, tényleges RPG elemekkel, de persze a darálás is ment bennük, aminek szintén jelentősége volt és sokkal élvezetesebb volt egy csata közepén.