• Gerygrey
    #4
    Ez szerintem egyáltalán nem reklámcikk, a Facebook sokakat érdekel, én is rákattintottam. Az mondjuk elég arcátlan dolog volt az SG-től hogy az RSS olvasómban nemrég "Karácsonyi invitel ADSL akció" vagy valami hasonló címen jelent meg egy "hír", illetve annak álcázott teljesen nyilvánvalóan reklámcélú írás.

    ON: azért, mert látom hogy Gipsz Jakab barátom megvette a Tokio Hotel legújabb CD-jét az Amazonon, egyrészt hülyének fogom nézni hogy CD-ért pénzt adott, másrészt akkor sem fogom kedvelni az ilyenfajta nyálzenét ha a legkedvesebb ismerősöm azt szereti. Ha meg mondjuk tetszik egy új PDA-telefon, azt akkor is megveszem ha Gipsz Jakab sosem hallott róla. 1x éves korban még talán működik a "húúú a Pistinek olyanja van, nekem is kell" típusú dolog, de a fiatalkorúak nem épp fizetőképes célcsoport, úgyhogy az efajta reklám hatékonysága megkérdőjelezhető.