• PiszkosFred
    Meg mielott lekapcsolja a Blizz a d3 servereket (amire varhatsz meg kb 10-15 evet), akkor jonni fog egy utolso nagy peccs, amelyben megkapod a jatekhoz a singleplayer felteteleket, ugymond fuggetlenitest. Ez igy ment minden hasonlo esetben. De ettol nem kell tartanod.

Az internetfuggosegrol annyit, hogy bezzeg ha barmilyen mas szamitastechnikai vagy irodatechnikai (sot, lassan mar haztartasi is) eszkozt veszel, es "nincs benne internet", te vagy a legjobban felhaborodva, mert neked kell az nonstop :) De ha jatek jon igy ki, az mar rossz.

Ez lesz a jovo, az internet mindenhol elerheto lassan (most ne a hazai balkani visoznyokbol indulj ki, a fejleszto studiok azt sem tudjak merre vagyunk), es igy minimalizalhato valamilyen szinten a warez, es biztos lehetsz benne, hogy a haverod/jatszotarsad/vadidegen karaktere se 64player+mfdrop moddal keszult.

Vannak hatranyai is, hiszen a server allapotatol fugg a jatekod, de ahogy minden, ezt is normalizalodik 1-2 heten belul. Sot, mar most is keves a gond vele, de meg akad azert. Ne a premier koruli kaoszt vedd alapnak, lesz ez jobb is, addig pici turelemmel kell lenni.