• dez
    #21
    FUD FUD FUD.

    "A jelenlegi linux nem hasznalja ki"
    A Linux (mint other OS) önmagában nem (de 1 SPE itt is a hangot számolja), de bármikor írhatsz alá olyan programot, ami igen.

    "a jatekok pedig csak a programozok szenvedese aran"
    Akkor ugye mégiscsak...

    "ami a multiplatformos jatekok fejlesztoinek nem igazan eri meg, legfeljebb ha kapnak kolcson mernokoket a sony-tol."
    Hazugság. Az optimizációhoz vesznek néha igénybe asszisztenciát. Amúgy idehaza is készül úgy PS3 port, hogy 2-3 SPE-t is használnak, saját szakállra, és bár nem a legoptimálisabban használják, így is gyorsabbnak mondanak 1 SPE-t, mint a Xenon (Xbox360 CPU) 3 magja együtt.

    "A ps3 mar igy is majdnem anyagi csodbe vitte a sony-t, nem sok kell nekik hogy belebukjanak."
    Hazugság, még belefért párszázezer visszahívott akku is, mégsem borult a bili.

    "(aki felti oket az ne vegyen konzolt csak hozza valo jatekokat, mert a hardver meg mindig veszteseges, jatekbol meg nincs annyi hogy eleg beveteluk legyen)"
    Lassan ez is hazugsággá válik. És eleve túlzóak voltak a becslések.

    "Szerintem ha 256MB rendszer ram van es 256MB video ram, az sokkal kellemetlenebb mintha 512MB egyseges ram lenne."
    Így sem különösebben kellemetlen, mert a Cell is hozzáférhet a vramhoz, és az RSX is a main ramhoz. Méghozzá elég nagy sávszéllel (16xPCIe többszöröse).

    "kis valaszideju 8 csatornas gddr ram"
    A vram eleve nem kis válaszidejű, hanem éppenhogy nagy, csak nagy a sávszéle is. Kimondottan a GPU-k stream jellegű feldolgozásához igazították.