Zóanagyvarázsló#49
Értem, a szekeszthetőségre, testreszabhatóságra gondolsz. Ez valóban igaz az Aurora engine esetében, de én grafikai motorként tartom öregnek, nem teljesen kielégítőnek az Aurora engine-t.
Félreértés ne essék, nekem pont az a bajom, hogy mostanában a grafikára mennek rá az RPG-k is - ezért hoztam a Crysis demó példáját, vicces, hogy egy olyan játék jobban fut a gépemen. Nem biztos, hogy magasabb szintű látványt ki lehet hozni a motorból gazdaságosan (értsd: nem kell szinte újraírni az egészet, ráadásul még a performance is stimmel). Bár nem panaszkodom, ha futhatna jobban is a gépemene a játék, cserébe tényleg igazán remek és hangulatoas látványt kapok.
"Én továbbra is várok egy olyan RPG játékot, ami grafikailag és méretekben reális."
Örök dilemma, hogy kézzel berendezett, ütősebb atmoszférájú helyszín, jó eséllyel komolyabb sztorival és karkterekkel, vagy a generált óriási terület nagy szabadásggal, steril hangulattal, kevesebb sztorival - hogy a két végletet említsem.
Én is szeretném a kettőt egyben, annak pedig örülök, hogy a piacon ezen a skálán különböző helyeken elhelyezhető játékok is szerepelnek. A The Witcher egyértelműen az előbbi, remek az atmoszféra, van igazi szerepjátszási lehetőség a karakter kötöttségei ellenére. Örülök, hogy ez így van e játék esetében, a szabadságot óvatosan kell adagolni (de igenis kell), mert túlzott méretekben a játék rovására mehet. Igazság szerint a két elvet egyesíteni azért problémás, mert hihetetlen mennyiségű tartalom legyártását igényelni - és itt szellemi tartalomra is gondolok, nem csak modellekre, pályatervezésre. Tehát sok pénzbe és időbe kerülne, közben pedig a játék szépen elavulna megjelenésig.