Lyan Kyj#34
Egy híroldal sem teheti meg, hogy figyelmen kívül hagyja az olvasók észrevételeit, megjegyzéseit. Hiába volt 50.000-rel több látogató a hír miatt, ha a látogatók nem elégedettek. Hiába rak ki reklámot, ha egy cifra káromkodás mellett csalódik a tartalomban, ugyanúgy rányomja a bélyegét az oldalra és a termékre is.
Az a baj, hogy nem veszik észre, hogy a "fikázók" csak segíteni próbálnak, oda kellene figyelni arra, amit mondanak, akkor talán az olvasók által felállított minőségi listán is feljebb juthatna az oldal. De így, hogy "tökmindegymitmondtokénvagyokazokosabb" alapon csak magyarázkodnak, senkinek nem lesz jobb. Persze ha egyáltalán nincs minőségre törekvés, csak reklám-profit, reklám-profit, akkor totál érthető.
Tanuljanak meg úgy írni, fogalmazni, próbálják meg úgy növelni az oldal hírnevét-látogatottságát, hogy saját képességeiket vetik be, adják hozzá a tartalomhoz, ne ilyen félresikerült hazugság-címmel felvert "jajdesokanlátjákareklámot" módszerhez folyamodjanak... persze lehet, hogy utóbbi hatékonyabb, de itt már bejön az is, az írók/oldaltulajok hogyan viszonyulnak az oldalhoz (pénz, hírnév <-> elismerés, tisztelet).
A mennyiség(látogatottság) ne menjen már a minőség(tartalom) rovására, nem csak az olvasók szívnak így. Igyekezzenek az egyensúly fenntartására, hosszú távon erre szükség van
4.ponthoz: Mondasz valamit, bár itt már ismét a személyek képe jön be, maradnak a "szívók" közt, vagy ők is birkák lesznek.. akármelyikbe is sorolják magukat, valamit veszítenek (pénz - érték)