• kvp
    #6
    "integrált fizikai gpu lesz a vga-kon"

    Mar van. Minden dx10 kompatibilis kartya kepes ra, a geometry shader-nek koszonhetoen. Csak api nincs hozza, azt majd csak kesobb (talan dx11-ben) csinal a microsoft. De addig is lehet ilyet kesziteni, csak hazilag kell osszehozni dx10 alatt is, mintha opengl-ben dolgoznank. (opengl alatt csak a hardver interface-t adjak, semmilyen segedkonyvtar nem resze az alap specifikacionak)

    Mibol all a jatekokban a fizika:
    -reszecske effektek (letre kell hozni a reszecskeket, le kell futtatni oket)
    -deformaciok (letre kell hozni az uj toresi pontokat, transzformalni kell oket)
    -anyag animacio (mozgatni kell a pontokat, ezt mar dx9 alatt is lehetett)
    -utkozeseket kell detektalni (vektor,vektor->skalar)
    -utkozesi palyakat kell szamolni (irany, sebesseg, gyorsulas: vektor,vektor->vektor,skalar)