Abu85#54
Dez én nekem tetszik a Larrabee, de nem látom, hogy miért vennék azt az emberek pusztán a fizikai számítások jó teljesítménye véget.
Gondolj bele mi van most az asztali PC piacon. Technikai szempontból vizsgálva van a GF8 ami tökéletesen teljesíti a saját kora követelményeit. Teljesen a Pixel Shader programok futtatására tervezett, de a D3D10 Geometry Shader alapú és komoly számítást és erős Stream output használatot követelő újításira teljesen alkalmatlan. Magas Texel Fill-Rate értékek, a jelenleg használt egyszerűbb textúrázási eljárások gyors végrehajtására. Ezzel szemben az HD Radeon egy vérbeli D3D10-es kari, következetes teljesítménnyel, magas számítási teljesítménnyel, a unified Shader és a Geometry Shader lehetőségeinek gyakorlati támogatásával. Felkészítve a jövőbeli textúrázási eljárások gyors futtatására.
A Larrabee-nél még a fejlesztők meggyőzése is problémás lesz. Szintén a jelenlegi helyzetből kiindúlva... Az nV biztosít némi anyagi támogatást, hogy az ő karijainak megfelelően legyen némileg heggesztve a játék. Miért is nem mennének bele a fejlesztők, GF8-ra írjuk a szoftvert és legrosszabb esetben 10-20%-al lasabb lesz Radeonon. De mi van fordítva? Az AMD meggyőzheti a fejlesztőket a Geometry Shader lehetőségeiről és a Stream output erőteljes használatáról. Kétlem, mert ezetsetben nem igazán futna folyamatosan a program a GF8-on ami nem túl jó dolog a kari eladásait figyelembe véve.
A Larrabee-vel is ez lesz, nehéz lesz meggyőzni a fejlesztőket... pontosabban drága lesz.