• assdf
    #20
    Ez rettentő jó lenne mikor beszáguldasz mondjuk 100-al egy ilyen szakaszra, hirtelen leveszi a gázt majd a mögötted lévő fele ilyen modern kamion 100-al belédrongyol hátulról.

    Volt nekem olyan ismerősőm is, aki pesten szabályos akart lenni, úgyhogy amikor a lámpa narancsra váltott ő szépen lelassitott és megállt hogy ne repüljön át már a piroson. Erre mit történt? A mögötte levő belement hátulról és előretolta másfél métert, és nagy mákja volt, mert keresztbe jött egy kamion és ha még 1 métert kijebb tolja akkor jóval rosszabb járt volna mintha szabálytalanúl átment volna az épp piroson.

    Egyébkét az a fő gond hogy a közlekedés nem egy statikus valami és a kressz is igazából csak iránymutató mert éles forgalmi helyzetekben sokszor nem betartható. (pl mifelénk ha szigoruan betartanám a jobbra tartás elvét, akkor igencsak hamar tengelytöréssel és kerékkiszakadással vihetném az autót szerelőhőz lévőn a FŐÚT széle kamionkeréknyi lyukakat tartalmaz...)

    Na de ugyanigy mi történne akkor ha megy az ember előtt egy szekér 40-el, és közben az automata nem engedi 50 fölé a sebességet? Megelőzni ugye 45-el nem igazán tudsz egy 40el közlekedő jármüt főleg ha szembeforgalom is van, viszont a biztonságos 60-as előzési tempót meg már nem engedné... És még sorolhatnám sokáig. szóval egy ilyen automata szerintem sokkal veszélyesebb lenne mint a gyorshajtás (értve mindezt 2007 magyarországi utakra és a magyar közlekedési szokásokra, beleértve a tök egyenes utakon "kinnfelejtett" 30as táblákat, meg a széjjelkopott felezőcsikokat stb stb)