• REnicica
    #13
    "> Milett ebből? Vonaldeaktiválás... Ráadásul még mi fizettünk 19000.-ftot az újraaktiváláshoz.

    Na ez az amit nem szabad csinalni gyerekek: lehajtani a fejeteket. Ha lehajtjatok a fejeteket akkor elobb utobb le is csapjak.

    A fenti dolog elintezesenek pedig meg van a modja es meg mukodik is. "


    Ez teljesen igaz. Ezek a multiszolgáltatók bármit megengednek maguknak ha nem figyelünk oda.
    Az internettel nekünk is volt problémánk. 2 hónapig ment aztán kikapcsolták, mert t-com szerint nem volt a tel.vonalon adsl előfizetés, holott t-online-nak 2 hónapig fizettük rendesen :) aztán utánajártam. kiderült h azért mert a telvonal édesapám nevén van, az adsl meg az enyémen és nem találták édesapám nyilatkozatát (amit hozzáteszem, elküldtem nekik mikor a net szolgáltatás rendelése megtörtént). Ezután persze ujra elküldtem, faxolgattam nekik párszor, néhány email, és jóváirták a 2 havi dijat, és átdátumozták a szolgáltatás inditását, meg a szerződést, mert ők cseszték el, és én szivtam mer 2 hónap után 2 hétig nem volt netem, holott fizettem érte rendesen.
    Szal a nagy tanulság: ne hagyjátok magatokat! főleg ha nektek van igazatok és Ti szenvedtek kárt a szolgáltatók miatt...