• hvickey
    #52
    Kicsit félrement ez a fórum. Ugye az nem baj hogy egy magyar, önerőből épült, adót mindig korrekten fizető, 35 embernek munkát adó, a Mio márkanevet bevezető cég védi a saját piacát, ami zömében szintén magyar, de legalábbis a gazdaságnak hasznos, a vevők kiszolgálásában és támogatásában profi cégekből áll? Szemben a cseh, lengyel, ilyen-olyan országból becsurgó, adót csak immel ámmal fizetgető seftes cégekkel...Álljon már meg a menet azért. Nem a profitról van már régen itt szó, azt a piac úgyis beszabályozza, ugyanis nem csak a Mio van a piacon. Nehogy már ezeket a sefteseket védjétek...A Canon egy totál más sztori, ne mossuk össze. A szőke lány a Mio marketingese, lengyel egyébként. A többi kollega mind mérnök egyébként, egy marketinges sincs közte. A TV reklám, ha lesz ilyen, akkor azt a Mio fogja fizetni, ez nem fogja drágítani a termékeket, egyébként sem a marketing a nagy tétel az árban (ez nem túrórudi).
    Az EU nem azt jelenti, hogy minden törvényt át lehet hágni (fogyasztóvédelem, vám, adó, stb.).
    ÉS még egy nagyon fontos dolog, amivel itt kép zavar van. Mindenkinek az EUban szive joga ott vásárolni, ahol akar. Itt nem ez ellen megy a kampány! Hanem a piacon seftelő, vásárolókat félrevezető ügyeskedőkről. Aki Ausztriában vesz Miot mert ott olcsóbb esetleg, az ok. De az hogy egy seftinger az áfával játszik, ezért olcsóbb tud lenni, és mindezt pofátlanul, másokon átgázolva, a helyi importőr által generált igényeket kiaknázva tegye, az azért már felháborító.