Milkshape 3D és a PS1 importok
-
#11
Nos én még régebben leszedtem ezt a programot Leviathan v0.41 no meg ami szintén azon az oldalon letölthető modellező/konvertáló program.
Alapjába a MilkShape-t használom de, az Oni nevű játékból akartam kiszedni a fő hős modellt, hogy kicsit felturbózzam a polygon számát a MilkShape-el.
A lényeg hogy valoban képesek ezek a modellező programok, mint a Biturn,
Bizonyos, modelleket importálni és exportálni de ebben az esetben egyáltalán nem hozott pozitív sikert.
Kicsomagoltam az Oni játékból a modelleket, képeket, pályákat gykorlatilag mindent mait csak tudtam és azt is megtudtam hogy ezek a karakter modellek több egységből állnak így mindent egy helyre csomagoltam ki majd elindítom a Biturn progit amivel ELVILEG kompatibilis az Oni modellkiterjesztés az, az kezeli a modellt
Hát csak hogy az a gáz hogy ugyan a programban valóban fel van tüntetve, hogy megnyitja a modelleket de, ebben az esetben a nagy semmit nyitotta meg vagy a pályák modell-eit
Csak a vertex pontokat hajlandó megnyitni
Persze tényleg vannak modellek, amiket meg tud nyitni mint a milkshape modellek 3Dsmax és az ismertebb kiterjesztések, de nagy többségébe semmit.
Semmi baj megnézem a többi verziót is...
De ugyan az az eredmény:-(
A szomorú hogy az oldalukon valóban ott mutogatják, hogy az FF7 és baráti köre (köztük) az Oni modellek is ott szobroznak 1 csoportképen ezzel dicsekedve, hogy nekik márpedig jól működik ez a program
Hát nekem valahogy nem ment :-(
De ha vaklaki tud erre valami megoldást vagy esetleg plugint a MilkShape-hez ami tud *.ONCC és *.M3GM kiterjesztést importálni azt nagyon megköszönöm!
