• kvp
    #43
    "Természetesen én is idiótaságnak tartom, hogy dögnagy kocsikkal járnak az emberek a városban. Viszont azt is el kell ismerni, hogy olyan tömegközlekedést meg soha nem fognak csinálni ami meg is felel az embereknek, nem is túl drága és nem kell nyomorogni. Ezért járnak kocsival sokan."

    Pedig lehet. A legolcsobb megoldas ha csak a tomegkozlekedes van egedelyezve. Ilyenkor valaki vagy gyalogol (esetleg bicikli) vagy hasznalja a hivatalos tomegkozlekedesi ezkozoket. Nem csak jobb a kornyezetnek, de az adott allamnak is, mivel az emberek a tomegkozlekedesert fizetnek ami allami kezben lehet es nem az uzemanyagert amit pl. Magyarorszagnak meg kell vasarolnia kulfoldrol. Ez javitana a kulkereskedelmi merleget, ami a mai vilagban sokkal fontosabb mint a GDP. (ertsd: kis forgalom kis haszonnal is jobb mint nagy forgalom kis veszteseggel)

    Ma az autos kozlekedes a legtobb esetben kb. olyan felesleges luxus mint a szorakoztatoelektronika vasarlasa. Ezzel szemben jelenleg az olyan alapveto dolgokat tartjak luxusnak mint az ingyenes egeszsegugy vagy a tomegkozlekedes.

    Az autosokra kivetett ado igazabol buntetes kellene hogy legyen, azert mert a kornyezetet szennyezik azok akik nem a kornyezetkimelobb megoldasokat valasztjak. Szvsz jobb lenne ha az autokat nem motorteljesitmeny szerint adoztatnak, hanem karosanyag kibocsatas szerint. Tehat a minel hatekonyabb megoldasok lennenek az olcsobbak, pl. az elektromos hajtas adoja 0 lenne.