• NEXUS6 #32
    Erről csak az jut eszembe, hogy annak idején az egyik haverom is mutogatta, hogy milyen jó kis progit írt Amigára, kb 1000 pötty mászkált a képernyőn kb úgy mintha egy nagy csatában résztvevő emberkék gyilkolásznák egymást.

    A tömeg gondolkodása mögött levő AI valszeg nem túl bonyolult. Egy katonai egység lemodellezése sokkal bonyolultabb, hiszen a katona egyénileg és alakzatban is valamilyen begyakorolot bonyolult mozgássort hajt végre. Azt hogy mit, függ attól, hogy éppen milyen szintű parancsoknak engedelmeskedik. A tömeg viszont csak egy szintű és nincsenek bonyolult begyakorolt mozgássorok sem.

    Játék szempontjából, olyan oldalról hogy mekkora tömeget képes a progi, a gép kirakni jelenleg tényleg a Lair a csúcs. Az hogy mennyire valóságos a katonák mozgása meg nem tudhatjuk, mert ahogy sárkányok nincsenek úgy azt sem tudhatjuk, hogy az ellenük harcoló katonák milyen harceljárásokat követnek!;)))