• ensomhet
    #16
    Ez nem így működik, hogy te eldöntöd mit jegyzel meg, s mit nem. Bizonyos szinten tudsz tudatosan cselekedni, tehát csakazértsemaztfogom megvenni, stb. Főleg addig egyszerű ez, amíg a reklám olyat tartalmaz, ami alapból nem érdekel, nem vásárolnád, de amint mondjuk mósóport kell venned, akkor ösztönszerűen azt fogod kiválasztani, amiről a legtöbbet hallottál, a legtöbbet láttad a képét. Az sem fontos, hogy konkrétan odafigyelj a termék képére, logójára, elég, ha mondjuk focimeccs közben a háttérben látod. Rögzül. Ha nem lenne hatékony a reklám, akkor nem raknának bele ilyen mennyiségű pénzt.
    A net más kérdés, itt olyan szerencsés helyzetben vagyunk egyelőre, hogy meg tudjuk akadályozni a reklámok megjelenését, vele együtt a tudatalatti hatást.