• dronkZero
    #16
    Hm, ja, ezek szerint nem vágom a témát. Mondjuk annyira nem is érdekel, csak csinálják. Ő dolguk... :)
    De ha már itt tartunk, akkor miért kell két különböző számítási mód? Értem itt a fix és lebegőpontos műveletek közti hardveres különbséget. Mert fixpontosban meg a proci a keményebb. Vagy ezt sem tudom jól? :) Kb a graf kártyák második generációja magasságában foglalkoztam utoljára ezzel a témával...

    Újraírni a graf motorokat? Na bumm. ID nem folyton azt csinálja? Vagy ők sem előről kezdik az új motorokat? Na meg időről-időre tűnnek fel újabb motorok. Hát akkor kezdjenek neki a többbmagos optimalizációnak! Épp ideje lenne. Pl a Crysis állítólag majd támogatja a több magot. Ők nem sírnak. Na mindegy.

    1 frame sztem nem a világ, tekintve hogy kell másodpercenként vagy 50 a folyamatosnak látszó grafikához...
    De nekem az a verzió is tetszett, (asszem Ghost Recon?), hogy a játék előre kiszámolja a fizikai történéseket, aztán amikor triggereli valami az eseményt, akkor lejátsza, mint kvázi videót. De 3D-ben, meg alkalmanként más lefolyásával az eseménynek. Pl el tudnék képzelni egy időzített bombával felrobbantott épületet. A pléjer elhelyezi a bombáit, 5 perc visszaszámlálás, addig kiszámolódik az esemény(másik magon), aztán bumm, leomlik. Kezdetnek megtenné szerintem.

    De ezen felül mi az, amire fizika hat a játékban, és a játékos idézi elő? Lelőtt ellenség ragdollja, tárgyak rugdosása, meglőtt cuccok mozgása, járművek... Ezek mind vannak már, csak át kéne őket tenni a másik magra. Mihez kell még realtime fizika? Növényzet taposása? Szél?(ahhoz nem)

    Na de nem is ez a lényeg. Miért jobb a physx, mint egy másik mag?