• dez #15
    No és mi alapján vagy olyan biztos benne? Súgják az ösztöneid, vagy mi? ;) Nos eléggé félre súgnak:
    CPU-k: 2-4 mag, 10-20 GFLOPS, ~10 GB/s memsávszél.
    GPU-k (közép, felső kat.): 64-320 mini-mag (shader-programok futtatására), további speciális egységek grafikára, többszáz GFLOPS, 50-100 GB/s memsávszél.
    Ugye nem kell tovább ragozni? :)

    Azért rinyálnak a programozók, mert a korábbi játékmotorokat lehet kidobni, és lehet elölről kezdeni őket. A PS3 miatt is rinyálnak, ugyanemiatt. Meg egyébként az Xbox360 miatt is, mert ott is 6 szállal kell dolgozni (csak ott legalább egyformákkal).

    Mehet párhuzamosan a grafika és a fizika, csakhogy akkor is előre kell számolni a fizikát, azaz először ki kell számolni a fizika miatti módosulásokat, majd azt megjeleníteni. Tehát legalább 1 frémmel előre kell számolni. Ez még nem is lenne baj, ha valami háttérben zajló dologról van szó. Azonban ha a játékos cselekedeteitől függő fizikai történésekről van szó, ez már érezhető késleltetést jelent...