- A graf igen tetszetős, u3e nem vitás ;)
- a pályák szép részletesek
- a botok nagyon idióták nehéz szinten is
- túl sok a pickup nehéz szinten is, mindég 9+9 hp/mana tartalékom van, rengeteg golyóm stb.
- a logikai feladvány az vicc :) ki fizet ezért 10 dolcsit.
- lineáris mint az állat, mindíg 1 felé mehetsz, de az útvonal gyönyörûen szkriptelve, szal legalább nem unatkozunk közben... lehet a környezetben is gyönyörködni útközben.
összegzésben a DEMO adta feeling elég silányra kerekedett a grafon kívül, pár perc alatt végigzavartam az adott legnehezebb fokon, de abból amit láttam a "lock"-olt fokozaton se lenne több gondom. Minden fegyver, tárgy, "képesség" (plazmoid?) az orrunk alá van rakva (földön hever), egy kicsit sem kell megszenvednünk, hogy megszerezzük. Semmit az ég világon (tárgyakat, kulcsokat stb stb) sem kell gyüjtögetni, csak menni a megadott pályán, főbelőni ami elénk áll (esetleg ha robot meghekkelhetjük és segít nekünk, azaz már a lövöldözéssel se kell foglalkoznunk), és gyönyörködnünk a skriptelt effektusokban és a pályákban.
Eddig egy nem tipikus sci-fi vagy IIVH-s shooter (most némó kapitány vonal), azon felül semmilyen külön extrát nem vittek bele ami olyan "hûûûde odatettek ezzel" faktort hozott volna ki belőlem. Arcade shooter, némó ambient-el.
Mégegyszer meg kell jegyeznem, szép a grafika és a víz látszik, hogy törekedtek ezen a téren.