• slickboy
    #23
    Szerintem nem jól nézitek a dolgokat. Lehet itt lehülyézni az amerikaiakat, hogy ennyire meg annyira ostobák, és hogy még azt is le kell írni nekik, hogy macskát ne szárítsanak mikróban, és hogy csak ott lehet ilyen hülye pert megnyerni, szemét jogászok, stb, stb...Lehet kifigurázni és csűrni-csavarni, hogy akkor ezzel az erővel az autókra is tegyenek ilyen-olyan matricát...
    Persze legyen az embernek annyi esze, hogy ne dőljön be minden marketingszövegnek és tájékozódjon előre. Szerintem itt mentalitásbeli különbség van. Amerikában szembe mernek menni a cégekkel a fogyasztók és számunkra olyan idióta pert is megnyernek mint a macskaszárítás mikróban. Ez tényleg röhejes önmagában véve, de gondoljatok bele, hogy Magyarországon mi fogyasztók lenyeljük a szolgáltatók, cégek packázásait, ahelyett hogy a sarkunkra állnánk. Szerintem mindenki tudna x példát mondani, hogyan járta meg y céggel, stb. Csak annyit példának, hogy ha te tartozol a szolgáltatónak akármilyen kis összeggel, rögtön utolérnek, míg ha túlfizettél nem sietnek visszaadni pénzed. Sorolhatnánk a garanciás ügyintézés, hasonlók borzalmait. Ha téged meggyanúsítanak valamivel, mondjuk hogy öt évvel ezelőtt nem fizettél be egy parkolási bírságot, neked kell tisztára mosni magad ahelyett, hogy ők bizonyítanák a vádat. Pont fordítva mint ahogy az általános jogelméletben mennek a dolgok. Ezeket csak példának mondtam annak bizonyítására, hogy nálunk ezt még megtehetik mert hagyjuk, hogy megtegyék. Amerikában inkább fizetnek egy rakás pénzt peren kívül csak elsimuljanak a dolgok. Nem mondom, hogy mindenben követni kell Amerikát, de a fogyasztói nemistudom magabiztosságban vagy öntudatban talán kicsit lehetne tanulni. Tudom, ott is van egy csomó agymosott aki mindent megvesz amit reklámoznak.
    Remélem érthetően sikerült leírnom amit akartam. Persze majd szétcincálják minden soromat, itt az a divat...