• assdf
    #17
    Már ne haragudj de totális baromságot irtál.
    1, a gumi és az aszfalt közötti fékező erő sokkal kisebb mint a kerék és a fékpofák között. Épp ezért van kitalálva az abs, ugyanis ha az autó 4 keréken csuszik akkor sokkal tovább fog csuszni mint ha még éppen nem csuszik meg a gumi de a fékek fognak ezerrel.

    2, a csuszo kereket nem lehet kormányozni, forgathatod te akárhogy a kormányt az autó a tehetetlenségének megfelelő irányba fog csuszni. Viszont ha van abs, akkor a kerék még forogni fog, épp ezért ha eltekered a kormányt, akkor az autó a FORGO kerekeken a megadott irányba fog haladni. Épp ezért abs-es autóval satufékkel ki tudod kerülni az eléd kerülő akadályt, abs nélkülivel pedig könyörtelenül belecsuszol az előtted lévőbe, akkor is ha egyébként 50 mtéer szabad hely van oldalt. Ez alól csak az a kivétel ha satufék-pedál felenged-kormányoz-fékez-pedál felenged-kormányoz módszerrel ki tudod kerülni az akadályt, csak épp ugye ez nem más mint az abs primitiv változata...