• kvp
    #4
    A szemelyre szabott rekalamokban az lesz a jo, amikor az emberek kezdenek kellemetlen helyzetbe kerulni, mivel olyan reklamokat kapnak ami utal esetleges nem publikus vasarlasaikra. A google mar most is produkal ilyet ha regisztralva vagyunk egy google altal uzemeltetett szolgaltatasra, csak az emberek tobbsege nem veszi eszre, hogy a reklamok kovetik oket geprol gepre. Ha valaki otthon olyan dologra keres ra, ami kellemetlen lehet a munkahelyen (betegsegek vagy szabad allasok), majd a munahelyen ugyanazon felhasznaloi azonositot hasznalja (akar csak egy level elolvasasara), akkor elofordul hogy az otthoni kereses eredmenyei a munkahelyen jonnek vele szembe fizetett reklamok formajaban. Pl. allandoan allasajanlatok jonnek az altalanos hirdetesek helyett, amibol mindenki aki latja a forgalmat sejtheti, hogy az alkalmazott el akar menni a munkahelyerol. (a durvabb eseteket most nem is emlitem)

    Rfid-s chipkartyakkal es a szemelyre szabott reklammokkal ugyanez a helyzet. Ki akarja, hogy egy bevasarlokozpontban gyermekeivel egy monitor elott megallva a kedvenc felnott csatornajanak hirdeteseit kapja?