• bunny
    #8
    Hangsúlyozom, amit írtam az az átlag vevőről szól, Ő nem olvas utána, nem néz utána. Egyébként annyi információ van már a világban, hogy mindenre nem is lehet odafigyelni, még akkor sem ha az ember tudatos vásárló. Reklám nem rossz dolog, szükséges rossz amit szerintem lehetne jól is csinálni. Elvileg erre törekszik az ilyen intelligens reklám dolog. Emellett valamit nem szabad elfelejteni. Azért vannak dolgok ingyen, mert valaki más fizet érte.
    Tudom, ezt nehéz megérteni, és persze majd jönnek fiatalos hévvel emberek, hogy a linux meg én amit írok programot az free, meg az információ köztulajdon, nincs joga pénzt kérni, satöbbi.

    A felnőtt valóság viszont az, hogy attól, hogy én ingyen javítom a linux kernelt napi 8 órában a boltban nem adják ingyen a párizsit. Úgyhogy az, hogy valami mégis ingyen van csak úgy működhet, ha az aki megcsinálta valami más módon kerül anyagilag elismerésre. Például a reklámokból. A hirdető úgy gondolja, hajlandó fizetni a weboldalnak azért, hogy kikerüljön a hirdetése, ebből ők megélnek, nekünk meg ingyen itt a weboldal sok jó vagy nem jó infóval. Úgyhogy kutya kötelességünk a reklámokat elviselni, ez van. És ha már el kell/illik viselni, inkább legyen olyan a reklám ami még érdekel is, mint olyan ami csak idegesít.
    Én pl. nem kapcsolom/tiltom ki sehol a reklámokat, sőt rá is szoktam kattintani, legyen jó az oldal készítőinek, meg aztán lehet hihetetlen, de találtam már nem is egy hasznos dolgot így hírdetés alapján.