• A1274815
    #49
    DX támogatású kártya; D3D shader képességek; OpenGL shader képességek
    DX7; Vertex Shader 1.0; Vertex Shader 1.0, (nvidia: Register Combiner, ATI: nincs bővítés d3d7-hez képest)
    DX8.0; Vertex Shader 1.1, Pixel Shader 1.0, 1.1, 1.2, 1.3; Vertex Shader 1.1, (nvidia: Register Combiner + Texture Shader, ATI: Fragment Shader)
    DX8.1; Vertex shader 1.1, Pixel Shader 1.4; OpenGL-nél nvidia esetén új bővítés a Register Combinerekhez, ATI alatt nem szükséges változtatás (Geforce 4Ti kártyáknak csak részleges 1.4-es SM támogatásuk van, normálisan mind OpenGL, mind D3D alá az FX sorozatban lesz)
    DX9: SM2.0; SM2.0 (nvidia alatt 2.0+)
    DX9a: SM2.0a, SM2.0x (ATI alatt a 9700, 9600, 9800 sorozatban mardt továbbra is az SM2.0); SM2.0 (nvidia alatt 2.0+)
    DX9b: SM2.0a, SM2.0b, (ATI X800-as srozatban, de ott is csak részleges) SM2.0x, OpenGL alatt nincs változás
    DX9c: SM2.0-SM3.0, SM2.0-SM3.0
    DX9Ex: SM2.0-SM3.0 + Ultra Buffer, SM2.0-SM3.0
    DX10: SM4.0 + Ultra Buffer + GPU alátal támogatott GPU multi tasking/multithreading + előlátott renderelés + felfevő vertex buffer; SM4.0 + előlátott renderelés + felfevő vertex buffer