• Yv@n
    #34
    A telemarketingest egy "köszönöm nem érdekell"-el leteszed. A spamáradatot elutasítani nem tudod, csak utólag, beérkezése után megszűrni. Foglalja a sávszélességet, és cpu kapacitást emészt a kiszűrése. 1 nagyobb domaint tartalmazó ügyfelünk szerverén havonta gigabyte-ban mérhető a felfogott spam mennyisége.

    Nálunk egyelőre ez nem jelent közvetlenül is anyagi kárt, usákoknál azonban nem kevés szolgáltatónál forgalom alapú a díjjazás. Ott pedig ettől kezdve egyenes úton érvényesül a közvetlen anyagi kár a spamelésből.

    Tudod nem nehéz elképzelni, van egy iroda épületed, amiben a dolgozók számára üzemeltetsz egy liftet. Valami seggarc beszabadul az épületbe és folyamatosan liftezik. Az elmü ettől még a villanyszámlát hó végén neked elküldi. Ballisztikus ívből fog szarni abba, hogy az nem a te alkalmazottad/ügyfeled volt aki azt generálta, és veled megfizetteti. Szerinted téged ez esetben nem ért anyagi kár?