• L3zl13
    #27
    Kíváncsi vagyok hány játékoson segített már a MS helpdesk...

    A fizetős linux disztókhoz pedig ugyanúgy jár helpdesk, mint a windowshoz.
    Pont ezért kerülnek pénzbe a dobozos verziók. (Meg a nyomtatótt doksi miatt.) Általában ugyanezen disztrók ingyenesen is letölthetők, persze helpdesk ilyenkor nem jár.

    Ráadásul az OEM-ek (HP, IBM stb.) tudtommal amúgy is kötelesek saját maguk nyújtani a helpdesk szolgáltatást. Azaz erre saját MS szakembergárdát kell tartaniuk, ezt ugyanúgy megtehetnék (egyesek meg is teszik) linux specialistákkal is.

    Arról meg már ne is beszéljünk, hogy az OEM-ek forgalmának legalább 90%-a céges környezetbe van szánva, tehát a játék nem tényező. Szövegszerkesztés és szórakozás (feltételezem videó és zene lejátszásra gondoltál) köszöni szépen jól megvan linux alatt is. Szóval milyen tömegigényekről van szó?