• Balu0
    #7
    Max 1 , 1,2 mach a sebesség, visszatéréskor, és ugye a hangsebességet már először is egy egyenes szárnyú géppel lépték át.

    Ennek ellenére a szárny kornánt sem hagyományos, penge vékony (szemből), szó szerint vágja a levegőt.

    Nyilazott szárnyra akkor van szükség nagy sebességű repülésnél ha a szárny nem vékony, mert pl üzemanyagot akarsz benne tárolni, vagy fegyvereket alá függeszteni.. Akkor kell a nyilazás hogy kisebb legyen a szárnyprofil szemből.

    Ha a szárny vékony, nyugodtan lehet egyenes.

    Amúgy nekem is nagyon tetszik a koncepció, hogy önerőből záll fel ,nem egy másik gép viszi. Csak sajnos ez függőleges utazáshoz jó, de nagy távolságra menni vele nem lehet, a vízszintes sebesség minimális.. ha nem az lenne, több mach sebességre is gyorsulna a cucc, és akkor már se a design, se a használt anyagok nem megfelelőek... akkor már az űrsiklóhoz hasonló hővédelem kéne, meg sokkal robosztusabb felépítés...

    De bizakodó vagyok, készültek már tervek sub-orbitális utasszállítóra... hagyományos hajtómű 12Km magasságig, aztán rakéte 30km-re, ott scream-jet indul.. fél bolygó megkerül.. scream-jet ki.. hagyományos hajtómű be 12km-en, leszáll... Tokyo - New York 2,5 óra :D max sebesség 6 7 Mach :D